Sunday 25 December 2011

salah faham punyer pasal

adoyyaiii....
pg tadi ayh aku suroh ak gi kedai mintak tlg beli cuka nk wat acha sayur...mase ak da beli cuka kat kedai..adelah sorang pak cik pandang ak laen mcm jer...mule2 ak perasan gak pak cik tuh pandang aku laen mcm..tp ak wat tak tau jelah..pastu pak cik tu tanye aku beli ape..ak ckp lah..beli cuka..pastu pak cik tuh mcm hairan jer pandang aku..dye ingat ak tipu..sbb dye tgk botol cuke tuh berbalut dgn surat khaber lps tuh dlm beg plastik itam..pak cik tuh ingat aku beli air a***k...maybe sbb dye tau kat kedai tuh mmg ade jual air tuh...sbb tuh dye ingat aku beli air tuh...pastu pak cik tuh sanggup tanye org kat kedai tuh..aku beli botol ape..org tuh pun ckplah yg aku  botol cuke jer...pak cik tuh ta puas ati..dye suroh tujuk botol yg ade dlam plastik...skali,air muke pak cik tuh da laen...#dah malulah tuh!hahaha!# ^^

No comments:

Post a Comment